WARUNKI REKLAMACJI
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
W razie niezgodności towaru z umową zakupione produkty należy niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu (drogą elektroniczną lub telefoniczną) i odesłać na adres sprzedawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty takiej przesyłki (gdy pomyłkę popełnił sprzedawca) ponosi sprzedawca.
Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.
Klient traci uprawnienia określone w w/wym ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
Nie udzielamy gwarancji na części zamienne i części eksploatacyjne!
Wszystkie części są sprzedawane fabrycznie nowe, ale nie mamy możliwości sprawdzenia w jaki sposób będą użytkowane.
Wszystkie pojazdy dostępne w sklepie objęte są gwarancja producenta.
Gwarancja na akumulator i ładowarkę 6 miesięcy!
Zużycie kół w pojazdach nie podlega gwarancji!
Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres:
PH AGNES-IM ul. Kolejowa 326D 05-092 Łomianki - Dziekanów Polski
Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie.
Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia szkody, sporządzić protokół odbioru dostępny u dostawcy.
Uszkodzenia ujawnione po odjeździe kuriera nie są objęte ubezpieczeniem, a ich reklamacje nie są uznawane.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacja nie zostanie uznana jeżeli usterka będzie spowodowana niewłaściwym użytkowaniem.
W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy.
Jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić takiemu żądaniu zadość w odpowiednim czasie - towar zostanie wymieniony na nowy lub Klient otrzyma zwrot zapłaty.
Wysyłka naprawionego/wymienionego gwarancyjnie towaru następuje na koszt Sklepu.
GWARANCJA / REKLAMACJE:
+48 22 7518716
info@pegperego-polska.pl